Mamma tycker att jag ska äta något gott

Jag måste skärpa mig med mina frukost vanor. Idag blev första måltiden kl 15.30! Men när man bara ligger i sängen och skriver hemtentor så blir man ju inte hungrig. I och för sig så märker jag ju ändå skillnad på koncentrationsnivån efter att man fått något i sig. Hjärnan behöver ju det där jävla glykogenet för att kunna tänka! Det blir gulasch soppa till middag idag igen eftersom jag inte hinner stå och laga mat när jag har en massa plugg och göra. Morsan tyckte att jag skulle belöna mig själv med något gott och äta idag när jag är färdig med allt. Men det får nog bli imorgon i så fall. Funderar redan på vad det skulle bli då....

Någon som har nått tips kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0