Sugar Hangover...

Jag har ju inte uppdaterat på ett tag! ... Hatar när folk skriver så! Men nu är det ju tyvärr sant! Har haft mycket att göra så bloggen har blivit å sidosatt. Stackars bloggen...

... 57,4 kg.... Yeah!
Jag har fått dille på soppa och bröd! Det är perfekt som lunch i skolan då man kan värma soppan på morgon och sen ha i en termos. Så slipper man stå 30 min i microkön eller bli rånad av skolcafeterian.
Det är även ett bra mellanmål!
Igår var jag på fest och eftersom jag var nykter så blev jag sjuukt godissugen! Så det slank ner en hel del faktiskt. Godisnappar, salta pingviner, snusklubbor, knäck och popcorn! Åh! Så gott det var! Jag har nog hamnat i en "1 månads-kris". Det lustiga är att det känns som om jag är bakfull idag. Jag har nog fått en Sugar hangover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0