Vill någon dansa med mig?!.... ?

Jag tycker det är orättvist att Danne, min käresta, som inte ens försöker gå ner förlorar massa kg! Han äter samma middag som jag men äter mycket mer och stoppar ändå i sig vad som när han känner för det. I och för sig på har han varit duktig och dragit ner ordentligt på sitt cola drickande och äter inte massa chips hela tiden. Så det är säker det som gör att han går ner. (Mycket Duktig!) Jag har aldrig varit så mycket för att stoppa i mig massa chips, läsk och godis så det är egentligen ingen större skillnad för mig från innan. Det jag måste göra är att rör mig mer! Jag rör mig bara mindre och mindre hela tiden, speciellt sen jag började på processdesigner programmet för nu är jag fast framför datorn hela tiden! Men det är svårt att komma igång när man aldrig har tränat nåt (i alla fall inte under någon längre tid) Jag måste hitta något som jag tycker är kul! Jag har alltid velat dansa men är för feg för att gå själv och där är aldrig någon annan som har lust... + att det är alltid svindyrt! Sånt har jag inte råd med nu när jag studerar. Och jag kan inte heller vänta 2½ år till!

Kommentarer
Postat av: amanda

fuskigt det där att killar ofta går ner mkt enklare och fortare. har då hört flera exempel på det. d:

2010-02-17 @ 20:11:53
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0